[wouso-dev] WoUSO Grand Challenge

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Sun Dec 30 16:41:14 EET 2012

În data de 30 decembrie 2012, 16:00, Razvan Deaconescu
<razvan at rosedu.org>a scris:

> eliminiare[1],

> Din punctul meu de vedere, fie turneu cu o singură eliminare, fie unul
> cu dublă eliminare e OK. Dacă e implementat cel cu dublă eliminare, then
> so be it.

> De acord. Putem merge și pe 128. Putem ține cont de câți răspund la
> "challenge-ul de calificare",

> Nu înțeleg ce zici. Vor juca toți. Unde e problema?

Ai spus : "Dacă nu se răspunde în acel interval, se acordă punctaj 0."
Asta inseamna ca s-ar putea sa nu joace toata lumea acest tip de turnament.

Ar trebui sa facem un story clar. De exemplu la varianta actuala noi luam
din top primi 16 jucatori, care presupunem ca vor sa joace GC, acum s-ar
putea
sa vina problema atat la varianta cu dubla eliminare cat si la cea cu
simpla
eliminare: Ii obligam sa joace pe primi 16 sau trimitem invitatii la toata
lumea
si apoi din cei care accepta ii luam pe primii 16 in oridine din top. La
fel si la varianta cu
128, trimitem la toata lumea si luam primii 128 de jucatori?

Iar ceea ce vroiam eu sa zic mai sus, este urmatorul lucru: in aceasta
lista cu
cei 128/16 jucatori vom avea grija ca in prima runda sa nu joace jucatori
dupa
pozitii apropiate ,gen pozitia 1 cu pozitia 2? (II grupam 1 cu 2, 3 cu 4, 5
cu 6)
sau random?

Stiu ca nu asta este marea problema, cum ii aranjam, dar cred ca este mai
bine
sa fie clar de la inceput cum dorim sa arate lucrurile.