[wouso-dev] WoUSO Grand Challenge

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Dec 30 16:00:55 EET 2012

Iulian Stana <julian.stana at gmail.com> writes:
> Grand Challenge-ul era gandit initial ca un turneu cu dubla eliminiare[1],
> iar momentan din cate vad s-a mers pe aceasta idee.
>
> Din ce vad in propunerea ta, tu ai dori un simplu turneu cu o singura
> eliminare. Am putea sa facem doua turnee, unul in modul pe care l-ai
> prezentat tu si unul in modul actual. Poate acest lucru va fi
> implementat pentru editia urmatoare, si astfel vom avem un turneu la
> mijlocul semestrului si unul la sfarsit.

Din punctul meu de vedere, fie turneu cu o singură eliminare, fie unul
cu dublă eliminare e OK. Dacă e implementat cel cu dublă eliminare, then
so be it.

> Si sincer, eu cred ca sunt cam multi 256, poate un 128 ar fi mai bine.
> (poate putem determina statistic un numar convenabil)

De acord. Putem merge și pe 128. Putem ține cont de câți răspund la
"challenge-ul de calificare",

> Deasemnea poate ar trebui sa existe si o propunere de cum sunt sortati
> jucatorii in turneu. Nu prea cred ca este bine sa punem in prima etapa
> sa joace jucatorii de pe primele doua pozitii, si sa se califice numai
> unul... iar la jucatorii din spatele clasamentului sa nu joace nici
> unul si sa se califice mai depate .

Nu înțeleg ce zici. Vor juca toți. Unde e problema?