[wouso-dev] WoUSO Grand Challenge

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Dec 30 16:59:01 EET 2012

Iulian Stana <julian.stana at gmail.com> writes:
> [...]
> Asta inseamna ca s-ar putea sa nu joace toata lumea acest tip de turnament.
>
> Ar trebui sa facem un story clar. De exemplu la varianta actuala noi
> luam din top primi 16 jucatori, care presupunem ca vor sa joace GC,
> acum s-ar putea sa vina problema atat la varianta cu dubla eliminare
> cat si la cea cu simpla eliminare: Ii obligam sa joace pe primi 16 sau
> trimitem invitatii la toata lumea si apoi din cei care accepta ii luam
> pe primii 16 in oridine din top. La fel si la varianta cu 128,
> trimitem la toata lumea si luam primii 128 de jucatori?

În pagina de pe GitHub[1] am zis:
---
În prima rundă vor participa 256 de jucători. Pentru selectarea celor
256 de jucători va exista o rundă de calificare. Aceasta va propune 5
întrebări de tip challenge (mai multe răspunsuri, mai multe variante),
la care trebuie să se răspundă într-un interval dat. Se va sorta în
ordinea punctajului și în ordinea timpilor și primii 256 de jucători vor
fi admiși în prima rundă.
---

Deci cei 128 care joacă sunt cei care:
1) au răspuns
2) au răspuns bine
3) au răspuns repede
la întreabrea din runda de calificare.

> Iar ceea ce vroiam eu sa zic mai sus, este urmatorul lucru: in aceasta
> lista cu cei 128/16 jucatori vom avea grija ca in prima runda sa nu
> joace jucatori dupa pozitii apropiate ,gen pozitia 1 cu pozitia 2? (II
> grupam 1 cu 2, 3 cu 4, 5 cu 6) sau random?
>
> Stiu ca nu asta este marea problema, cum ii aranjam, dar cred ca este
> mai bine sa fie clar de la inceput cum dorim sa arate lucrurile.

Am precizat pe GitHub[2]:
---
În prima zi de Grand Challenge se stabilește aleator, tabela
competiției: cine va juca cu cine în prima rundă, ce câștigători vor
juca în doua rundă etc.
---

În conformitate cu ce am spus pe GitHub, susțin aleator.

[1]
https://github.com/rosedu/wouso-content/blob/master/GrandChallenge.md#rundele-de-joc
[2]
https://github.com/rosedu/wouso-content/blob/master/GrandChallenge.md#grand-challenge-%C3%AEn-wouso-propunere-r%C4%83zvan