[rosedu-general] Curățenie generală în sălile de laborator EG106 și EG306 - duminică 26 aprilie

Laura Vasilescu laura at rosedu.org
Sun Apr 19 00:27:29 EEST 2015

Hello,

Vreau să realizăm o curătenie generală în sălile EG106 și EG306.

Știu, sălile sunt ale facultății și responsabilitatea ar trebui să fie
a ei, însă din păcate a trecut cel puțin un an de când nu a mai dat
nimeni cu un mop / o mătură pe acolo. Cum noi folosim sălile la
workshop-uri/cursuri peste weekend mă gândeam că poate se găsesc ceva
doritori cu puțin timp liber.

Mi-aș dori să facem următoarele activități:
* dat cu mătura bine de tot
* spălat pe jos cu mopul bine de tot încât să nu se mai vadă urme de
nisip plimbate dintr-o parte în alta
* șters mesele de praf
* șters calculatoarele de praf
* șters tabla
* ce mai e nevoie, în funcție de situația pe care o constatăm la locul de față

Cu o bună coordonare și suficient men-power, mă aștept ca toată
acțiunea să dureze maxim 4 ore. Deși ar putea fi posibil să fie făcută
în doar 2 ore.

Am făcut un doodle cu 2 intervale pentru duminica viitoare (26
aprilie), dacă puteți ajuta let me know cât mai repede. În funcție de
preferințe decidem și un interval. Mă ocup eu de achiziționarea
produselor de curățenie, în funcție de câti suntem ca să putem
paraleliza ușor.

http://doodle.com/5a4tnwqyw9ev5akh

Mulțumiri anticipate,
Laura