[rosedu-general] Curățenie generală în sălile de laborator EG106 și EG306 - duminică 26 aprilie

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon Apr 20 15:18:28 EEST 2015

Laura Vasilescu via rosedu-general <rosedu-general at lists.rosedu.org>
writes:
> [...]
> * șters calculatoarele de praf
> * șters tabla
> * ce mai e nevoie, în funcție de situația pe care o constatăm la locul de față
>
> Cu o bună coordonare și suficient men-power, mă aștept ca toată
> acțiunea să dureze maxim 4 ore. Deși ar putea fi posibil să fie făcută
> în doar 2 ore.
>
> Am făcut un doodle cu 2 intervale pentru duminica viitoare (26
> aprilie), dacă puteți ajuta let me know cât mai repede. În funcție de
> preferințe decidem și un interval. Mă ocup eu de achiziționarea
> produselor de curățenie, în funcție de câti suntem ca să putem

Am mai făcut achiziții și le-am dus în sala mică din toaleta de lângă
EG106. Unele nu sunt suficiente, să te uiți acolo să vezi despre ce este
vorba și ce mai e nevoie să luăm.

Haideți, oameni buni, completați formularul Doodle, vă rugăm! Avem
nevoie de forță de muncă să facem cât mai aspectuoase sălile.