[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue May 8 18:48:04 EEST 2012

> Remember "A most resilient parasite" ? E un ditamai threadul început (sper
> să nu mă înșel) prin vara anului 2011.

Atunci a început. Și l-am omorât zicând că orice mențiune sau postare
pe el înseamnă un promisiunea unui articol pe TechBlog. Despre ce vrei
să scrii? :D

Revenind ontopic, chiar sunt împotriva unei alte liste. Iar ne facem
comitete și comiții :)

Problema cu lipsa activității e și din cauză că majoritatea
discuțiilor s-au făcut pe lista organizației, nu a comunității. Ar
trebui discutat (again) aspectul ăsta :D