[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Răzvan Botea utherr.ghujax at gmail.com
Tue May 8 15:45:15 EEST 2012

On 5/8/2012 2:56 PM, Alexandru Juncu wrote:
> That does it...  iar "mă iau" de voi. Să vă povestesc o discuție pe
> care am avut-o ieri cu un student:
>
> Mă întreabă cu ce mă mai ocup eu și îi zic că printre altele cu ROSEdu
> stuff... și el zice ceva de genul "a.. ROSEdu.. voi chiar faceți
> chestii pe acolo?"
> Eu: "err.da.. chiar prea multe"
> El: "Păi eu m-am înscris la lista aia generală și nu prea e
> activitate... ești tu, RD și Laura, dar cam atât... Mi se părea moartă
> lista. Nu credeam că aveți chiar proiecte".
> (btw, cel cu care am vorbit este pe listă și, dacă citește mesajul să
> [...]

Înseamnă că gradul de activitate pe o listă pentru fiecare este ceva
relativ. Mie nu mi se pare lista asta moartă (nici când am intrat prima
oara), nici pe de parte. Traficul de mesaje este unul normal pentru câți
suntem, cu mesaje informative și relevante.

Nu știu ce înseamna pentru el listă moartă sau listă "vie". Heck, nici
măcar pe timpul verii nu mi se pare moartă, atunci când majoritatea
lumii este plecată, și nivelul activităților este mai scăzută.

Remember "A most resilient parasite" ? E un ditamai threadul început
(sper să nu mă înșel) prin vara anului 2011.

O listă moartă este și o listă în care toată lumea trimite mailuri
random cu chestii nerelevante lipsite de informație. De asemenea o listă
cu activitate este o listă cu cât mai multe mailuri informative și
relevante. Eu nu cred că trimite tâmpenii pe listă, și nici disregarding
information from it.

De ce nu folosim RSS Feeds pentru announcements ? Fiindcă oricum o listă
presupune two way communication, iar announcements presupune doar one
way. Sunt împotriva altei liste.

--
Răzvan Botea