[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Tue May 8 21:37:05 EEST 2012

2012/5/8 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:
> Problema cu lipsa activității e și din cauză că majoritatea
> discuțiilor s-au făcut pe lista organizației, nu a comunității. Ar
> trebui discutat (again) aspectul ăsta :D

Problema cu lipsa activitatii e ca suntem toti nedormiti, nemancati,
speriati si stresati, tragand de noi sa ne sa ne onoram proiectul de
licenta (unii), sesiunea (altii), colocviile (si unii si altii),
temele pe ultima suta de metri (everybody in the casa mare)...

Asa se intampla in fiecare sfarsit de semestru. Eu de exemplu abia
reusesc sa ma mai concentrez uneori sa citesc de pe monitor, citesc in
gol...

O sa vezi ca lucrurile revin spre normalitate dupa ce trece perioada asta.