[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue May 8 14:56:16 EEST 2012

2012/5/8 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Up!
>
> Cred că ar fi utilă acea listă de "announce", pentru cei care vor să urmărească ROSEdu stuff, dar consideră lista -general prea spammy.

That does it...  iar "mă iau" de voi. Să vă povestesc o discuție pe
care am avut-o ieri cu un student:

Mă întreabă cu ce mă mai ocup eu și îi zic că printre altele cu ROSEdu
stuff... și el zice ceva de genul "a.. ROSEdu.. voi chiar faceți
chestii pe acolo?"
Eu: "err.da.. chiar prea multe"
El: "Păi eu m-am înscris la lista aia generală și nu prea e
activitate... ești tu, RD și Laura, dar cam atât... Mi se părea moartă
lista. Nu credeam că aveți chiar proiecte".
(btw, cel cu care am vorbit este pe listă și, dacă citește mesajul să
mă corecteze/adauge comentarii...sigur nu am reușit să citez fix ce a
zis, dar asta am înțeles eu din discuție).

Chiar așa am ajuns?

Really? Chiar vreți ÎNCĂ o listă care să nu fie folosită?