[rosedu-general] Propunere listă de tip "announcement-only"

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue May 8 14:56:30 EEST 2012

2012/5/8 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:

> Eu am auzit oameni spunând că rosedu-general nu e așa folosită și că
> ar trebui să o folosim mai des, pentru că altfel lumea nu află lucruri
> :)

Eu sunt (acum - am răspuns altceva în ianuarie) împotriva unei astfel
de liste deoarece:
- implică efort pentru a fi ținută în sync cu "ROSEdu stuff"
- implică efort din partea viitorilor cititori de a se abona, da click
pe mailul de confirmare
- avem deja canale de comunicare, pe care Camelia le îngrijește cu
brio: site, facebook, google+, twitter
- rosedu-general nu este atât de spammy pe cât obișnuia să fie,
lucrurile de organizare care nu privesc exteriorul se mută încet încet
pe rosedu-project
- cf punctului anterior, rosedu-general aproximativ egal rosedu-announce.

Alex