[rosedu-general] Conturi Twitter și promovare Hack Day

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Fri Nov 18 13:57:52 EET 2011

2011/11/18 Dan-George Filimon <dangeorge.filimon at gmail.com>

> ce
> Dacă voiau să vină pentru Infoarena, din păcate Tibi nu poate ajunge
> weekendul ăsta.

Nu stiu pentru ce vroiau sa vina, si nici nu avem cum sa stim.

> publicam
> Pe site scria de un singur eveniment: formularul de înscrieri pentru
> cursul de web. Atât. Cum e asta o informație falsă?

Citez de pe site:
Următoarea ediție, 19 noiembrie

Continuăm seria de Hack Days ROSEdu. Ne întâlnim în EG-106 (detalii pe pagina
de descriere <http://hackday.rosedu.org/descriere.html>), la ora 13:00,
după CDL <http://cdl.rosedu.org/2011-fall/>. Nu se fac înscrieri, vine cine
vrea!
Casca BINE ochii si citeste ce scrie acolo: "19 noiembrie, ora 13:00" ==
lumea se asteapta sa aiba loc atunci.
"Nu se fac inscrieri, vine cine vrea" == nu stii cine vine, nu le poti da
mail sa le zici ca se amana.

Daca tu amani evenimentul cu 23 de ore inainte se cheama ca minti ==
informatie falsa.

> Acum, dacă oamenii cu care ai vorbit au decis să vină în baza
> site-ului, deci pentru formularul de înscrieri, asta e în regulă.

Dupa ce scrie acolo ca nu se fac inscrieri, care formular de inscrieri?

> Putem să luăm legătura cu ei și să vedem dacă mai sunt interesați.

Cum? De unde stii tu cine vroia sa vina?

> Dacă în schimb (și bănuiesc că mult mai probabil) voiau să vină pentru
> Infoarena sau Dexonline, asta nu se va întâmpla și pe site nu a apărut
> informația asta niciodată.
>
> Și deci, dacă vreți să organizăm Hack Day cu un singur proiect, bine,
> dacă nu, îl putem lăsa pentru săptămâna viitoare.

Te-ai agitat sa organizezi HackDay de chiar 2 zile, si acum "Vreti" suna ca
si cum te-ai spala pe maini.

> Singura modificare pe care o facem site-ului este să punem altă dată
> și să postăm un mesaj că din păcate n-am găsit alte proiecte pentru
> săptămâna asta și deci îl amânăm. Care e problema aici și cum era asta
> sub controlul nostru?

Well, din exterior, nobody cares cat de in control era. Ai luat un nume, ai
postat un mesaj, si i-ai atasat o imagine. Acum adaugi cuvantul
"unreliable" la acea imagine, care totusi tine de ROSEdu.