[rosedu-general] Conturi Twitter și promovare Hack Day

Dan-George Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Fri Nov 18 13:32:25 EET 2011

> Este super ca toata lumea bails out in ultimul moment, dar eu chiar am
> trimis linkul catre site-ul de HackDay actualizat la zi cu informatiile
> _pentru maine_ cuiva de la UniBuc care l-a dat mai departe unor studenti ce
> vroiau sa vina.
Dacă voiau să vină pentru Infoarena, din păcate Tibi nu poate ajunge
weekendul ăsta.

> Nu cred ca ne permitem sa ne batem joc de timpul altor oameni si sa publicam
> pe site-uri informatii false inainte ca lucrurile sa se intample. Act
> responsible, FFS.
Pe site scria de un singur eveniment: formularul de înscrieri pentru
cursul de web. Atât. Cum e asta o informație falsă?
Acum, dacă oamenii cu care ai vorbit au decis să vină în baza
site-ului, deci pentru formularul de înscrieri, asta e în regulă.
Putem să luăm legătura cu ei și să vedem dacă mai sunt interesați.
Dacă în schimb (și bănuiesc că mult mai probabil) voiau să vină pentru
Infoarena sau Dexonline, asta nu se va întâmpla și pe site nu a apărut
informația asta niciodată.

Și deci, dacă vreți să organizăm Hack Day cu un singur proiect, bine,
dacă nu, îl putem lăsa pentru săptămâna viitoare.
Singura modificare pe care o facem site-ului este să punem altă dată
și să postăm un mesaj că din păcate n-am găsit alte proiecte pentru
săptămâna asta și deci îl amânăm. Care e problema aici și cum era asta
sub controlul nostru?