[rosedu-general] Conturi Twitter și promovare Hack Day

Dan-George Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Fri Nov 18 14:07:52 EET 2011

> Casca BINE ochii si citeste ce scrie acolo: "19 noiembrie, ora 13:00" ==
> lumea se asteapta sa aiba loc atunci.
Da și noi ne așteptam să aibă loc atunci. Și nu va mai fi așa.

> Daca tu amani evenimentul cu 23 de ore inainte se cheama ca minti ==
> informatie falsa.
Dacă amânam evenimentul fără să spunem asta nicăieri == informație falsă.

> Dupa ce scrie acolo ca nu se fac inscrieri, care formular de inscrieri?
Cel pe care aveam de gând să-l dezvoltăm – știi, singurul proiect care
ar mai fi participat la Hack Day?

> Cum? De unde stii tu cine vroia sa vina?
Presupun că știi cui anume i-ai dat linkul?

> Te-ai agitat sa organizezi HackDay de chiar 2 zile, si acum "Vreti" suna ca
> si cum te-ai spala pe maini.
Nu asta era intenția mea. Vă întrebam și pe voi ce ar fi mai bine. Eu
mi-am spus părerea acum 3 mailuri și anume că mai bine amânăm. Ți se
pare că mai avea rost să reiterez?

> Well, din exterior, nobody cares cat de in control era. Ai luat un nume, ai
> postat un mesaj, si i-ai atasat o imagine. Acum adaugi cuvantul "unreliable"
> la acea imagine, care totusi tine de ROSEdu.
Nu cred că ăsta e singurul caz în istorie în care un eveniment se
amână. Hai să nu mai fim atât de dramatici.

@Alex: Mulțumesc! :D