[rosedu-general] Hack Day - Promovare

Camelia Groza camelia.groza at gmail.com
Sun Nov 13 23:51:46 EET 2011

Hi

Am participat la ultimele două ediții ale Hack Day-ului [1] și cred că
ambele au ieșit foarte bine: s-au dezbătut idei, s-a lucrat la
proiecte și, la final, s-au putut vedea rezultatele :).

După cele două ediții, este clar că seria de evenimente este un succes
și trebuie continuată. Cred că următorul pas ar fi promovarea ei.
Scopul ar fi atragerea mai multor studenți (până acum, majoritatea
participanților au fost studenți CDL + membri ROSEdu). Nu ar fi super
dacă ar participa și studenți din anul întâi? :D Pentru asta, trebuie
să arătăm cât de fun este evenimentul și ce au de câștigat dacă vin
(lucrezi la un proiect real, înveți tehnologii noi, interacționezi cu
membri ai comunității, etc).

Am discutat cu Alex Morega și avem următoarele propuneri:
    * crearea pe site a unui blog cu câte un rezumat al fiecărei
ediții: atmosferă, lucruri cool pe care le-am realizat, etc. (blog
post-urile să fie scrise de câte un alt participant entuziast de
fiecare dată).
    * la fiecare ediție facem poze și le punem atât pe rețelele
sociale cât și pe site.
    * mediatizare pe rețele sociale (ex: în X zile va avea loc un nou Hack Day)
    * promovare în rândul studenților din anul întâi pe forumul de la
USO (can we?)

Ce părere aveți? :)

[1] http://hackday.rosedu.org/descriere.html

Camelia