[rosedu-general] Film Joi seara

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu Nov 17 17:34:49 EET 2011

Am facut rezervare pt 8 persoane. Ne intalnim sus pe colt, langa Sir Patata
la 8:30 cel mai tarziu. Nu uitati de carnetele de student (cine are)!

Daca nu ne gasim, telefonul meu este postat pe facebook, sau ar trebui sa
il aiba oricine din ROSEdu (nu il scriu aici pentru ca lista e publica si
search-able).

See you there :).