[rosedu-general] Hack Day 3 + Infoarena

Tiberiu Savin tiberiu.savin at gmail.com
Thu Nov 3 12:05:57 EET 2011

Mi se pare super tare. Eu ma bag sa vin ca mentor pentru infoarena.

Ati incercat sa faceti vreodata 2 zile? Noi in general aveam niste chestii
numite coding camp-uri in care ne intalneam oamenii mai multi din echipa,
luam taskuri si lucram la ele tot weekendul. In general reuseam cu greu sa
commitam cateva feature-uri acolo, majoritatea taskurilor ramaneau
neterminate. Banui ca daca am face o singura zi am ajunge in aceeasi
situatie,