[rosedu-general] Hack Day 3 + Infoarena

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Nov 3 11:32:28 EET 2011

On Nov 2, 2011, at 10:15 PM, Adrian Scoica wrote:

> [...]

Să vină, să vină! Ca de obicei, e nevoie de un reprezentant[2], și o descriere de pus pe site.

[2] http://hackday.rosedu.org/mentori.html

După CDL a fost bine, pentru că a rămas lume după curs la hack day, și pentru că ora 13:00 e rezonabilă pentru zile de sâmbătă.

> [...]
> realitatea doar pe vreo 10% din ei. Sa tinem minte si ca beneficiarii
> directi ai Hack Day sunt proiectele gazda. Decat 10 oameni care nu fac
> absolut nimic la un proiect si pleaca toata lumea frustrata acasa, mai
> bine 2-3 care chiar reusesc sa commita un feature functional pana la
> sfarstul zilei.
>
> Daca vrei sa facem Hack Day in ceva mai mare, clar _putem_ face asta,
> dar gandeste-te atent la toate implicatiile, si in cele din urma
> trebuie sa ramana un adevarat hack day, nu sa devina social gathering.

Mostly de acord cu Adrian. E mai bine ca Hack Day să crească într-un ritm natural. Prima dată am fost vreo 6-7, a doua oară cred că 10, și mai avem până să umplem EG-106 :)

Nu sunt singur că principalii beneficiari sunt proiectele gazdă. Ar trebui să fie bine pentru toată lumea, să fie un loc unde înveți ceva și lucrezi la un proiect fun.

Also, de ce vorbim pe "members"? Discuția asta e pentru întreaga comunitate ROSEdu.
-- Alex