[rosedu-general] Hack Day 3 + Infoarena

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Nov 3 13:03:28 EET 2011

On Nov 3, 2011, at 12:05 PM, Tiberiu Savin wrote:

> Ati incercat sa faceti vreodata 2 zile? Noi in general aveam niste chestii numite coding camp-uri in care ne intalneam oamenii mai multi din echipa, luam taskuri si lucram la ele tot weekendul.

Două zile e un commitment de timp destul de mare, cred că multă lume nici nu ar mai veni, dacă ar dura tot weekend-ul.

> In general reuseam cu greu sa commitam cateva feature-uri acolo, majoritatea taskurilor ramaneau neterminate. Banui ca daca am face o singura zi am ajunge in aceeasi situatie,

Pot să nu rezulte multe commit-uri în ziua aceea, e ok. Ideea e să fie fun, să schimbi idei, să înveți ceva, și să se lege relații de contributori la proiecte. Pot să fie și proiecte "puse pe treabă", cu task list-uri bine definite, și contributori entuziaști, și atunci se face treabă multă - de exemplu hackathon-ul WoUSO de pe 20 august.

-- Alex