[rosedu-general] [oscdc-org] [RFC] Nume pentru OSCDC

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Nov 21 18:09:17 EET 2008

On Fri, 2008-11-21 at 11:48 +0200, Bogdan Doinea wrote:

> +1
> "Open Mind" mi se pare chiar foarte misto.
+1 am zis și eu.

> Titlul ar trebui in primul rand sa aiba un impact de marketing si prezentare

Aici eu sunt de altă părere, piața se sparge cu un nume atrăgător
(scurt, interesant și ușor de reținut) care conține mesajul.

>  si mai apoi asupra unei posibile mapari cu subiectul.

Dacă nu se mapează cu subiectul riști să dezamăgești publicul: se poate
aștepta la cu totul altceva.

> (Ex: Poli 2.0 nu are nici o legatura cu un sistem de versioning al
> Universitatii noastre facut de Moraru
> in colaborare cu Florica Moldovanu)

Presupun că are legătură cu Web 2.0, mi-a venit imediat :-)

--
Tibi