[rosedu-general] [oscdc-org] [RFC] Nume pentru OSCDC

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Nov 21 18:20:09 EET 2008

On Fri, 2008-11-21 at 12:37 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> On Fri, 2008-11-21 at 11:59 +0200, Andrei Buhaiu wrote:
> <snip>
>
> Sunt de acord ca titlul nostru nu spune multe, dar un titlu de genul
> OSCDC spune _prea_ multe. Din ce am vazut si in alte locuri, titlul
> trebuie sa trimita un mesaj nu sa fie un rezumat al continutului.

Sunt de acord cu Andrei și cu RD. Denumirea nu trebuie să fie neapărat
un rezumat, mai ales dacă e nepronunțabilă (ex. OSCDC). Trebuie să
conțină totuși mesajul, iar Open Mind nu îmi spune prea multe, poate din
cauză că nu are nimic motoriu/dinamic în el.

Ce părere aveți despre Open Mind Generator? It's like OMG! mă duc la
OMG ;-) Prinde pe piață să folosești expresii uzuale.

Și acum, o listă de denumiri atrăgătoare care conțin un mesaj de tip
rezumat:

OSCON - O'Reilly Open Source Convention [1]
ROSI - Romanian Open Source & Free Software Initiative [2]
ROSEdu - Romanian Open Source Education [3] - pe asta sigur nu o
știați :-P
FOSSDev - Free & Open Source Software Development [4]

--
Tibi

[1] http://en.oreilly.com/oscon2008/
[2] http://www.rosi.ro/