[rosedu-general] [oscdc-org] [RFC] Nume pentru OSCDC

Tibi Turbureanu tiberiuturbureanu at gmail.com
Fri Nov 21 17:56:42 EET 2008

On Fri, 2008-11-21 at 11:17 +0200, Razvan Deaconescu wrote:
> On Fri, 2008-11-21 at 10:53 +0200, Tibi Turbureanu wrote:
> <snip>
>
> Scuze. s/Titlul il dam ulterior/Sloganul il dam ulterior.

De regulă nu îmi place când este atacat fondul din cauza formei de
prezentare. Dar aici noua formă schimbă cu totul fondul, nu crezi?

> Ceea ce am vrut eu sa spun este "de ce trebuie sa existe o mapare?".
> eLiberatica poate sa insemne si revolutie daca vreau eu :-)

Cred că din nou nu înțeleg la ce te referi, bineînțeles că un nume poate
să însemne diferite lucruri pentru diferite persoane, fiecare aplică
propriul filtru.

Totuși, dacă publici explicația numelui (mesajul) și acționezi în
conformitate cu mesajul, majoritatea vor înțelege prin nume exact ce ai
intenționat tu să se înțeleagă.

> si este,
> totusi, un nume acceptat si, in opinia mea, destul de OK.

De ce nu ar fi acceptat? Adică dacă eu împreună cu tovarășii mei ne-am
fi răsculat să nu-l acceptatăm crezi că s-ar fi schimbat, odată începută
promovarea evenimentului?

Rebranduirea se face doar în cazuri excepționale, dacă denumirea nu
atrage publicul sau se schimbă filosofia proiectului.

--
Tibi