[rosedu-general] Teh beast is here!

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Nov 10 20:46:20 EET 2008

On Mon, 2008-11-10 at 16:44 +0200, Lucian Adrian Grijincu wrote:
> Suspectezi greșit.
> Împărțirea e pe domenii:
> * rosedu
> * cursuri (so, pso, cpl, etc.)
> * users (pagini personale, email)
> * xxx (mai era ceva, dar am uitat) - răzvan?

projects - diverse proiecte care au legatura cu facultatea dar nu direct
cu ROSEdu.

> Dacă tot se schimbă serverul și eu cred că ar fi mai bine o schimbare
> de nume. Eventual ceav mai scurt (4-5 litere): mai ușor de scris

Momentan am propus mamba[1]

> Poate să rămână și numele vechi și să facă forward către noua adresă de email.

E nerelevant cu se cheama serverul. Pentru e-mail conteaza doar campul
MX care va puncta catre noul server.

> Ce se întâmplă cu vechiul anaconda? Nu văd de ce n-ar putea rămâne în
> picioare (actualizat, cu toate serviciile care sunt mutate pe noul
> server scoase). Eventual una din cele 4 mașini virtuale de pe noul
> server poate să fie puse fizic pe vechiul anaconda => se scade și
> încărcarea mașinii noi.

Va ramane in picioare. Il putem eventua folosi ca un server de stocare.
Putem pune pe el filme, muzica si documentatie. Discutam.

Mentionez ca sistemul a fost asamblat si in aceste momente Mircea si
George ii fac instalarea in EF303. Acolo vom lucra si maine pentru cine
vrea sa vada.

Din pacate avem probleme cu RAID-ul (ar fi trebuit sa fie vorba de un
RAID5), dar mi-a spus Mircea ca e vorba de un fake-RAID (or smth.) si
drept urmare, destul de probabil, vom instala un RAID software.

Razvan

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/Mamba