[rosedu-general] Teh beast is here!

George Milescu george.milescu at gmail.com
Mon Nov 10 23:59:35 EET 2008

2008/11/10 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:

> projects - diverse proiecte care au legatura cu facultatea dar nu direct
> cu ROSEdu.

> Momentan am propus mamba[1]

> E nerelevant cu se cheama serverul. Pentru e-mail conteaza doar campul
> MX care va puncta catre noul server.

> Va ramane in picioare. Il putem eventua folosi ca un server de stocare.
> Putem pune pe el filme, muzica si documentatie. Discutam.
>
> Mentionez ca sistemul a fost asamblat si in aceste momente Mircea si
> George ii fac instalarea in EF303. Acolo vom lucra si maine pentru cine
> vrea sa vada.

> [...]

In momentul de fata am instalat impreauna cu Mircea un Debian Lenny
minimal, urmand ca maine ca continue instalarea.

Am configurat pe fiecare HDD 3 partitii, care se gasesc in RAID 0, 1
si 5 (/ e in RAID 1, swap in RAID 0 si storage in RAID 5).

Momentan avem 3 hdd-uri, insa daca vrem mai multe putem adauga oricand
mai multe. :)

Have fun si bun venit printre noi lui mamba. Sa o folosim cu placere.

--
George Milescu