[rosedu-general] Planeta Poli

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sun Jun 22 12:30:03 EEST 2008

Andrei Ghiuru wrote:
<snip>
> La mine este bine asa, sa iei articole cu tag-ul _upb.
>
> Nu ştiu cat de indicat este să pui pe planet.cs.pub.ro sau pe
> acs.pub.ro/planet, pentru că sunt unele bloguri care conţin păreri
> personale, mai mult sau mai puţin cenzurate.
>
> Cu toate astea, ar fi totuşi ceva mişto dacă am scrie _pentru_ planet.

Din punctul meu de vedere, scopul acestui planet e de a strange blog-uri
ale studentilor si cadrelor didactice. Ce daca sunt pareri mai mult sau
mai putin cenzurate. Nu s-a auzit de freedom of speech? Din punctul meu
de vedere, multe astfel de pareri stranse la un loc ar putea sa ofere o
idee buna despre diverse activitati, cursuri, proiecte din facultate.

Alex Mosoi e asistent la SO. Ce daca are un blog cu un nume "predispus"
la cenzura. Omul este o persoana foarte tare si ma bucura ca spune
lucrurilor pe nume. Si asa multa lume doar sta si inghite. Ca Romania in
fata Olandei (scuzati comparatia) :-)

Razvan