[rosedu-general] Typing helper

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Fri Jun 20 20:52:19 EEST 2008

Salut!

Una dintre problemele majore cu care acest suflet amarat se confrunta
este lipsa de eficienta in a scrie cu toate degetele rezultand in "poor
typing skills".

Therefore incerc din greu sa invat (daca mai am sanse) sa tastez cat mai
eficient (cu toate degetele). O aplicatie foarte utila in acest sens
este klavaro[1]. Mi se pare foarte buna in acest sens si o folosesc ...
well ... cu placere si nervi (cand imi dau seama ce praf sunt).

Recomand klavaro si altor muritori care impartasesc aceleasi probleme
existentiale ca si mine :-P.

Razvan

[1] http://klavaro.sourceforge.net/en/