[rosedu-general] Planeta Poli

Andrei Ghiuru andrei.ghiuru at gmail.com
Sun Jun 22 07:12:32 EEST 2008

2008/6/21 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Da, nu e nici o problemă din partea mea. Optiuni sunt
> planet.cs.pub.ro, acs.pub.ro/planet, planet.rosedu.org/cs/, dar prima
> ar fi cea mai buna.
>
> Cand am adaugat feed-urile, am incercat sa selectez
> categoriile/etichetele care au legatura cu facultatea (upb, poli,
> facultate, school etc). Este bine/este rau? Astept feedback de la
> blog-eri.
>
> --
> Alex

La mine este bine asa, sa iei articole cu tag-ul _upb.

Nu ştiu cat de indicat este să pui pe planet.cs.pub.ro sau pe
acs.pub.ro/planet, pentru că sunt unele bloguri care conţin păreri
personale, mai mult sau mai puţin cenzurate.

Cu toate astea, ar fi totuşi ceva mişto dacă am scrie _pentru_ planet.

--
Toate cele bune,
Andrei Ghiuru.