[rosedu-general] Scripturi pentru adaugat utilizatori trac + svn

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Sat Jun 21 19:47:18 EEST 2008

Salut!

Pentru a facilita munca de adaugare de utilizatori pentru Trac si SVN am
creat o serie de scripturi de adaugare si stergere de conturi in/din
Trac si SVN. Scripturile au fost adaugate se gasesc in forma lor
executabila in directorul ~root/rosedu/scripts si vor fi adaugate
automat la toate proiectele noi create.

Pentru cei care nu au aceste scripturi le pot obtine din
~root/pub/svn_trac_user_scripts.zip

Scripturile fac tot ce trebuie (curata pana si chiuveta din bucatarie).
Trebuie doar sa introduceti numele de utilizator si adresa de e-mail. Se
  vor adauga informatiile necesare in fisierul de configurare si se va
trimite un mesaj catre noul utilizator.

Scripturile presupun ca fisierele de parola in ~/svn/conf/passwd,
respectiv ~/trac/trac.passwd

In acest moment pe anaconda ruleaza un server svn (svnserve) sub
utilizatorul svn. Pentru acces de scriere (commit) prin aceste conturi
va trebui ca intreg directorul svn sa apartina acestui utilizator:

chown -R svn:projects ~USERNAME/svn       # trebuie facut de un admin

Dar, pentru adaugarea de utilizatori, va trebui ca directorul svn/conf
si svn/passwd sa aiba drepturi de scriere pentru utilizatorul curent.
Asa ca pentru vmchecker, trebuie facut:

chown vmchecker:projects ~/svn/conf
chown vmchecker:projects ~/svn/conf/passwd

In acest moment am facut toata configuratia pentru vmchecker si totul
merge OK.

Pentru orice alte detalii va stau la dispozitie.

Razvan