[rosedu-general] RFC-uri de 1 aprilie

Andrei Cipu crangasi2001 at yahoo.com
Sat Jun 21 18:24:17 EEST 2008

> In caz ca nu v-ati dat seama, inginerii sunt cele mai
> spirituale
> persoane :-P (nush cum am ajuns eu inginer, dar ... in
> fine).
Coruptia asta...

> Drept pentru care recomand tuturor parcurgerea RFC-uri de 1
> aprilie
> publicate de IETF[0]

Te pregatesti sa repeti istoria si sa le dai ca subiect de examen?:P

> RFC-urile care mie imi plac cel mai mult sunt:
>
> RFC 1925 - The Twelve Networking Truths[1] (1 aprilie 2001)
> RFC 3092 - Etymology of "Foo"[2] (1 aprilie 1996)
> RFC 1149 - A Standard for the Transmission of IP Datagrams
> on Avian
> Carriers[3] (1 aprilie 1990)

My vote goes to RFC 1925.

A, o chestie interesanta... Dupa tine, a fost mai intai RFC 3092, apoi RFC 1925. Eu stiu ca totul in IT a inceput cu tine, dar chiar asa sa iti impingi favoritii in fata cu nesimtire... :D
Acuma serios, datele de la astea 2 RFC-uri sunt inversate.

Andrei