[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Jun 19 11:56:37 EEST 2008

On Jun 19, 2008, at 11:44 , Razvan Deaconescu wrote:

> Din punctul meu de vedere nu argumentezi bine. Pentru ca argumentele
> tale sprijina ideea de "fiecare face ce-l taie" si "parerea ta e
> doar a
> ta". Daca vrei sa ai o parere si argument viabil, spune de ce
> sugestiile
> mele nu sunt cele mai bune (nu ca fiecare face ce-l taie) si de ce tu
> _personal_ suporti crearea unui ag-lug. O parere trebuie sa fie un
> argument nu o anti-parere.
>
> Fire on!
>
> Razvan

Very well.

Poziţia pe care o susţin este că atitudinea ta este greşită: e
păcat să faci reclamă proastă unei idei pentru că ţie ţi se pare
neviabilă. Dacă cei din Argeş vor să-şi facă un linux user group,
lasă-i să încerce singuri; ei ştiu cel mai bine specificul local
şi nevoile locale. Poate chiar sunt mulţi entuziaşti acolo, care vor
să pună umărul, cine ştie.

Dacă se dovedeşte că ideea n-a fost bună, nişte oameni îşi vor
fi pierdut timpul cu asta şi vor învăţa ceva: ce greşeli să evite
data viitoare. Şi în orice caz se crează nişte buzz în plus despre
linux în românia, ce e rău în asta? Dacă ideea face picioare,
bravo lor; poate găsesc o metodă să colaboreze cu alte linux user
group-uri şi să facă ceva constructiv.

În orice caz există avantaje clare ale unui user group regional:
membrii se pot întâlni în persoană şi pot face evenimente locale;
organizaţia este mai mică decât un user group naţional deci se
poate mişca mai repede; poate şi un spirit de "hai să demonstrăm ce
tari suntem noi argeşenii" - foarte bine, dacă sunt chiar tari or să
producă ceva util şi o să ne fie la toţi mai bine (the rising tide
floats all boats).

Alt argument: pare o iniţiativă de tip grassroots. Nişte oameni se
adună şi vor să facă ceva. De ce să-i împingi spre o organizaţie
deja existentă care poate nu se aliniază cu ideile şi obiectivele
lor? Dacă ei consideră că vor ceva separat, or şti ei mai bine.

Poftim argumentaţie :)
-- Alex