[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 19 11:44:36 EEST 2008

On Thu, 2008-06-19 at 11:33 +0300, Alex Morega wrote:

> Vezi, aici e problema. Nu trebuie *tu* să-ţi dai seama. Lasă-i să-
> şi dea singuri seama dacă merită sau nu. Cel mai corect e să le dai
> ocazia să facă ce vor, nu să impui tu viziunea ta asupra lor.
> Părerea mea. :)

Ti se pare ca vreau sa-mi impun viziunea? E _doar_ o parere. Vrei sa-mi
tai dreptul sa-mi expun parerea? E parerea ta, e parerea mea. Daca un om
vrea sa se sinucida o sa-i explic argumentele mele impotriva
sinuciderii, dar decizia oricum ii apartine. Ca si acum.

Nu incerc sa impun nimic. Incerc sa-mi expun parerea care poate ca este
cea corecta si va fi luata in seama. Am o oarecare experienta si cred ca
sunt indreptatit sa dau niste pareri. Imi ajuta constiinta in caz ca
ceva iese/nu iese am contribuit cu pareri/sugestii.

Din punctul meu de vedere nu argumentezi bine. Pentru ca argumentele
tale sprijina ideea de "fiecare face ce-l taie" si "parerea ta e doar a
ta". Daca vrei sa ai o parere si argument viabil, spune de ce sugestiile
mele nu sunt cele mai bune (nu ca fiecare face ce-l taie) si de ce tu
_personal_ suporti crearea unui ag-lug. O parere trebuie sa fie un
argument nu o anti-parere.

Fire on!

Razvan