[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Wed Jun 18 20:16:28 EEST 2008

2008/6/18 Razvan Deaconescu <razvan at anaconda.cs.pub.ro>:
> On Tue, 2008-06-17 at 18:58 +0300, Alex Eftimie wrote:
<snip>

> [...]
>
> Sau al grupurilor utilizatorilor de Linux obsedati sexual? (eu, Andrei
> si Vlad included)
>
> Sau al utilizatorilor de Linux care vorbesc mai mult decat e cazul?
> (stiti despre cine e vorba :-P)
>
> Hai sa ne vedem un pic de masura. Nu vad de ce trebuie sa ne laudam ca
> suntem romani argeseni, cu tatuaje pe mana, cu semne de la nastere, cu
> parul lung in liceu sau parul lung acum. Cateva organizatii si grupuri
> ajung. Daca e sa spun ceva pe tema Linux o voi spune pe rosedu, rlug sau
> pe forumurile/listele de discutii din facultate. And that's final.

Nu inteleg ironia si adversitatea ta fata de o initiativa care nu are
atat de mare legatura cu ROSEdu sau cu facultatea noastra. Nu este ca
si cum am face un mini-club, cu aceiasi oameni (filtrati geografic) si
am mai pierde niste timp degeaba.

Probabil formularea mea a fost de vina, chemarea nu a exprimat clar ca
AgLUG va fi pentru Arges si pentru cei de acolo, in primul rand pentru
liceeni.

And finally, eu cred ca Linux nu are de a face cu tatuaje pe mana,
semne de la nastere, par lung in cap sau pe cap etc.

:)

--
Alex Eftimie