[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 20:48:17 EEST 2008

On Wed, 2008-06-18 at 20:16 +0300, Alex Eftimie wrote:
<snip>
> Nu inteleg ironia si adversitatea ta fata de o initiativa care nu are
> atat de mare legatura cu ROSEdu sau cu facultatea noastra.

Ai extras partea nereleventa din mesajul meu. Eu ma luasem de faptul ca
incercam sa mai facem _inca_ o chestie. Yet another thing the same as
that other thing thas was similar to the other thing that looks
remarkably close to the first which is a perfect copy of the original
thing.

> Nu este ca
> si cum am face un mini-club, cu aceiasi oameni (filtrati geografic) si
> am mai pierde niste timp degeaba.

Nu cu aceeasi oameni. Dar cu alti oamenni incercand sa facem lucruri
similare pe care le facem deja in alt loc. Ca si cum eu fac aceeasi
mancare dar in doua locuri desi clientii ar putea sta in acelasi loc
toti fara sa ma mai fatai eu.

> Probabil formularea mea a fost de vina, chemarea nu a exprimat clar ca
> AgLUG va fi pentru Arges si pentru cei de acolo, in primul rand pentru
> liceeni.

Un liceean care vrea sa invete Linux va intra pe rlug sau pe rosedu sau
pe un grup existent. Nu vad de ce trebuie sa fii privilegiat ca esti
licean ca sa activezi intr-un grup. Iti inteleg ideea de a atrage cat
mai multi oameni. Dar de ce sa nu extinzi ceva deja existent in loc sa
creezi un nou lucru. Ce facem? Reinventam in fiecare zi roata? Si asa la
cate grupuri exista nu vad cum mai poate face cineva fata la inca unul.

> And finally, eu cred ca Linux nu are de a face cu tatuaje pe mana,
> semne de la nastere, par lung in cap sau pe cap etc.

Macar atat :-P

Nevertheless, e doar parerea mea adversa, ironica, neincrezatoare. I
might be wrong.

Razvan