[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Wed Jun 18 17:43:04 EEST 2008

On Tue, 2008-06-17 at 18:58 +0300, Alex Eftimie wrote:
> Salut tuturor celor abonati la aceasta lista,
>
> Recent am pornit AgLUG - Grupul Utilizatorilor de Linux din Argeș. Ar
> fi interesant dacă am reuși să ne adunăm și să colaborăm ca într-un
> lug cei ce avem obârșia acolo și ne place Linux-ul.
>
> Deși majoritatea studenților sunt la facultăți din afara județului,
> inițiativa ar putea avea un efect bun asupra liceenilor. O experiență
> Linux precoce este binevenită (mă gândesc acum la studenții de anul I
> care se uită ca vițeii la desktop-urile Linux de la USO).
>
> Dacă vă interesează și vreți să vă implicați în grup, ne găsiți la:
> [...]

Ai mai, Alex? Nu facem si un grup al utilizatorilor de Linux retardati?
(eu, Andrei & Vlad included)

Sau al grupurilor utilizatorilor de Linux obsedati sexual? (eu, Andrei
si Vlad included)

Sau al utilizatorilor de Linux care vorbesc mai mult decat e cazul?
(stiti despre cine e vorba :-P)

Hai sa ne vedem un pic de masura. Nu vad de ce trebuie sa ne laudam ca
suntem romani argeseni, cu tatuaje pe mana, cu semne de la nastere, cu
parul lung in liceu sau parul lung acum. Cateva organizatii si grupuri
ajung. Daca e sa spun ceva pe tema Linux o voi spune pe rosedu, rlug sau
pe forumurile/listele de discutii din facultate. And that's final.

Razvan