[rosedu-general] Chemare pentru Argeseni

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Jun 17 18:58:14 EEST 2008

Salut tuturor celor abonati la aceasta lista,

Recent am pornit AgLUG - Grupul Utilizatorilor de Linux din Argeș. Ar
fi interesant dacă am reuși să ne adunăm și să colaborăm ca într-un
lug cei ce avem obârșia acolo și ne place Linux-ul.

Deși majoritatea studenților sunt la facultăți din afara județului,
inițiativa ar putea avea un efect bun asupra liceenilor. O experiență
Linux precoce este binevenită (mă gândesc acum la studenții de anul I
care se uită ca vițeii la desktop-urile Linux de la USO).

Dacă vă interesează și vreți să vă implicați în grup, ne găsiți la:
http://groups.google.com/group/aglug/ .

--
Alex Eftimie