[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Jun 15 15:56:52 EEST 2008

On Jun 15, 2008, at 02:17 , Alex Eftimie wrote:

> Am închis înscrierea pe site (se poate reactiva din copiile de
> siguranță ale conținutului site-ului).
>
> Managerii de proiect, adică Lucian Cojocar, Andrei Buhaiu, Sergiu
> Iordache, Vlad Dogaru, Mircea Bardac și Alex Morega sunt invitați
> astăzi să completeze în spreadsheet-ul de mai sus locurile
> disponibile, cât și o pre-selecție a oamenilor eligibili din lista
> de
> înscrieri (disponibilă în același tabel). Următorul pas este
> contactarea aplicanților prin email, apoi (în funcție de proiect)
> [...]

Eu nu aş pune o limită la numărul de participanţi la proiectul meu.
Oricine este binevenit; dacă nu face deloc treabă, ar putea oricum
să primească adeverinţă de practică (măcar acum la prima ediţie).

Nu aş alege membri pentru core team dintre studenţii înscrişi la
practică; dacă trebuie, aş alege mai degrabă unul sau doi membri
RosEdu interesaţi pe care preferabil îi cunosc personal; părerea mea
este că la început un core team de o persoană este suficient. Pe
măsură ce proiectul se desfăşoară, orice participant activ poate
să devină core member dacă face treabă bună, în buna tradiţie a
comunităţilor opensource :)

Ca metodă de bootstrap aş face o listă de taskuri mai mici şi mai
mari (sub formă de ticketuri în Trac); cine vrea ia un task, îl
rezolvă, şi trimite soluţia pe lista de discuţii. Soluţiile
primesc feedback şi sunt îmbunătăţite de contributor până sunt
gata de commit, moment în care ajung în SVN (un core team member face
commit). În felul ăsta se formează nişte standarde pentru calitatea
codului şi se vede cum lucrează fiecare contributor.

-- Alex Morega