[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 16 09:07:27 EEST 2008

On Sun, 2008-06-15 at 15:56 +0300, Alex Morega wrote:
<snio>
> Eu nu aş pune o limită la numărul de participanţi la proiectul meu.
> Oricine este binevenit; dacă nu face deloc treabă, ar putea oricum
> să primească adeverinţă de practică (măcar acum la prima ediţie).

Nu facem asta. Selectam doar o parte pentru a primi adeverinta de
practica. Faptul ca tu le vei da _tuturor_ drept de commit in repository
si posibilitate de participare la proiectare etc. e decizia ta. Dar,
oficial, in core team va trebui sa selectezi 4-5 persoane.

> Nu aş alege membri pentru core team dintre studenţii înscrişi la
> practică; dacă trebuie, aş alege mai degrabă unul sau doi membri
> RosEdu interesaţi pe care preferabil îi cunosc personal; părerea mea
> este că la început un core team de o persoană este suficient. Pe
> măsură ce proiectul se desfăşoară, orice participant activ poate
> să devină core member dacă face treabă bună, în buna tradiţie a
> comunităţilor opensource :)

De acord cu tine. Dar pentru adeverinta trebuie alesi cei 4-5. Asta
pentru ca exista niste constrangeri de la decanat (nu putem sa mergem cu
lista de sute de insi) si pentru ca ne pierdem din credibilitate daca
toata lumea e "acceptata" (chiar daca a fi acceptat sau non-acceptat nu
inseamna mare diferenta in afara de primirea adeverintei).

Razvan