[rosedu-general] Selectia pentru RSoC

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Mon Jun 16 09:04:12 EEST 2008

On Sun, 2008-06-15 at 14:43 +0300, Lucian Cojocar wrote:

> Selecţia finală? Nu mai este şi un fel de întâlnire (pe viu sau nu), sau
> e la latitudinea fiecărui PM.

E la latitudinea fiecarui PM. Personal cred ca e destul de mult deranj
cu sesiunea & all sa mai facem intalniri. Dar daca cineva se tine bine
pe picioare, nu am nimic impotriva.

Dupa ce toata lumea are selectia facuta trebuie verificat ca nu exista
conflicte (cineva ales de doua ori). Ulterior vom trimite mesaj catre
fiecare persoana selectata/non-selectata.

Razvan