[rosedu-general] Propunere de proiect

Razvan Deaconescu razvan at anaconda.cs.pub.ro
Thu Jun 5 19:25:31 EEST 2008

On Thu, 2008-06-05 at 15:46 +0300, Alex Morega wrote:
> Salut,
>
> Mă numesc Alex Morega, sunt student la Electronică (ceea ce sper că
> se termină în vreo 2-3 săptămâni :) şi vin cu o propunere de
> proiect pentru RosEdu. Ideea a plecat de la conferinţa eLiberatica de
> anul acesta - am discutat cu Mircea Gherzan, Cosmin Dumitru şi încă
> un coleg (al cărui nume nu l-am reţinut şi îmi cer scuze) şi a
> rămas că mai vorbim şi poate ne apucăm de un proiect serios. Sergiu
> Iordache a sugerat să trimit un mesaj la lista RosEdu; acesta este
> mesajul.

> [...]

Salut, Alex!

Am discutat cu Sergiu despre proiectul tau si suna foarte foarte
interesant. Sunt convins ca vor fi multe persoane dornice sa se implice
in acest proiect.

Pe moment eu sunt insa prins in multe treburi administrative, didactice
si de cercetare. De dumininca incolo, insa, ma voi putea implica in
initiativa "Summer of Code" (sau cum i-o zice de atunci incolo). Iti voi
oferi atunci un feedback si vom pune la cale contextul pentru
dezvoltarea ulterioara a proiectului.

Thumb up pentru idee si initiativa de colaborare! It's gonna be tons of
fun!

Razvan