[rosedu-general] Propunere de proiect

Alex Morega alex at grep.ro
Sat Jun 7 09:50:59 EEST 2008

On Jun 5, 2008, at 19:25 , Razvan Deaconescu wrote:

> Salut, Alex!
>
> Am discutat cu Sergiu despre proiectul tau si suna foarte foarte
> interesant. Sunt convins ca vor fi multe persoane dornice sa se
> implice
> in acest proiect.
>
> Pe moment eu sunt insa prins in multe treburi administrative,
> didactice
> si de cercetare. De dumininca incolo, insa, ma voi putea implica in
> initiativa "Summer of Code" (sau cum i-o zice de atunci incolo). Iti
> voi
> oferi atunci un feedback si vom pune la cale contextul pentru
> [...]

Salut,

Mulţuemsc pentru răspunsul rapid şi infrastructura de proiect.
Deabia aştept să ne apucăm de treabă.

Problema mea în momentul ăsta este proiectul de diplomă, până pe
25 iunie sunt prins cu el. După aceea voi avea mai mult timp pentru
treaba asta. Până una alta mă gândesc că ar fi bun un
brainstorming, să vedem: ce putem face în general; cu ce să începem
ca să obţinem cât mai repede ceva util.

Voi muta pagina cu idei de pe site-ul meu pe trac zilele ăstea (din
câte îmi amintesc trac are wiki integrat). Am văzut că Răzvan a
făcut şi un mailing list (mulţumesc Răzvan! :), să mutăm
discuţia acolo pentru cine este interesat.

Numai bine,
-- Alex Morega