[rosedu-general] Propunere de proiect

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Jun 5 15:46:49 EEST 2008

Salut,

Mă numesc Alex Morega, sunt student la Electronică (ceea ce sper că
se termină în vreo 2-3 săptămâni :) şi vin cu o propunere de
proiect pentru RosEdu. Ideea a plecat de la conferinţa eLiberatica de
anul acesta - am discutat cu Mircea Gherzan, Cosmin Dumitru şi încă
un coleg (al cărui nume nu l-am reţinut şi îmi cer scuze) şi a
rămas că mai vorbim şi poate ne apucăm de un proiect serios. Sergiu
Iordache a sugerat să trimit un mesaj la lista RosEdu; acesta este
mesajul.

Este vorba de un tool pentru administratori de servere Linux care să
ajute în menţinerea securităţii sistemului. Am scris câteva idei aici: http://grep.ro/projects/sec
urity ca punct de plecare pentru discuţii. Propun cine este interesat
să participe (sau să dea sfaturi :) să-şi dea cu părerea şi, în
funcţie de interes, decidem ce/cum facem.

Numai bine,
-- Alex Morega