[dexonline] Eroare MySQL la instalare dexonline - nu radeti de mine

Catalin Francu cata at francu.com
Thu Feb 9 14:08:50 EET 2012

Salut,

Mulțumesc pentru imbold. :-) Am pățit și eu acea eroare MySQL mai demult.
Am actualizat documentația:

http://wiki.dexonline.ro/changeset/632

Referitor la eroarea din migration.php, suspectez că scenariul a fost așa:

- Radu Borza a creat manual tabelul RandomWord, în producție
- Ulterior el a creat și fișierul patches/00065.sql și i-a făcut commit.
- S-a creat astfel o inconsecvență între datele din producție (practic
versiunea 00065) și variabila Schema.version (vezi "select * from
Variable"), care rămăsese 00064.
- Oricine a descărcat baza de date în acest interval a primit setul
inconsecvent.

Am corectat de mână, în producție, Schema.version să fie 00065 și am
modificat patch-ul 00065.sql să creeze tabelul doar dacă nu există.

Cătălin