CDL - DEXOnline

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Feb 21 12:51:09 EET 2011

On 21 Feb 2011, at 12:38, Botea Răzvan wrote:

> Nu am ajuns așa departe =). Nu merge să îngregistrez biblioteca sql-functions.so îmi dă eroarea: ERROR 1126 (HY000): Can't open shared library 'sql-functions.so' (errno: 22 /usr/lib/mysql/plugin/sql-functions.so: failed to map segment from shared object: Permission denied). I tried running mysql as root but failed.

Da, păi pe Debian (și Ubuntu?) trebuie să pui acel sql-functions.so în /usr/lib/mysql/plugin, nu în /usr/lib cum zice pe wiki.dexonlnie.ro.

Mai sunt două gotcha-uri debian-specific: trebuie ca Apache-ul să aibă activat modulul "rewrite" și să fie configurat cu "AllowOverride all" pentru directorul unde e dexonline.

Pentru Smarty, cel puțin în Debian, trebuie să instalezi pachetul "smarty" (versiunea 2, nu 3). Pentru ca PHP-ul să-l găsească eu am făcut un symlink în directorul wwwbase numit "smarty" către "/usr/share/php/smarty/libs/plugins":
> cd wwwbase; ln -s /usr/share/php/smarty/libs/plugins smarty

Anyway, l-am instalat aseară și i-am dat drumul fără alte probleme.

-- Alex