[wouso-dev] Achievements

Iulian Radu iulian.radu67 at gmail.com
Fri Aug 8 16:56:25 EEST 2014


Aceste skill-uri pot fi folosite de orice jucator ce apartine acelei clase?
Ar trebui sa afecteze o singura persoana sau pe mai multe?

Nu sunt 100% sigur daca va ganditi la acelasi tip de skill-uri la care ma
gandesc eu si de aceea as avea urmatoarea propunere. Sa existe skill-uri,
specifice fiecarei clase/rase (CA, CB, CC), care sa afecteze toti membrii
altei clase.

Acestea pot fi obtinute in urma unui efort al intregii clase si anume o
combinatie intre castigarea unui anumit numar de challenge-uri,
cumpararea/folosirea unui anumit numar de spell-uri etc. In general,
conditii ce necesita efortul a cat mai multi jucatori ai unei rase (war
effort, teamwork).

In urma indeplinirii conditiilor, acestea se vor aplica automat sau vor
putea fi aplicate de un membru al clasei (cel cu mai multe puncte/cel ce a
contribuit cel mai mult/ales in urma unui vot) asupra alteia, la alegere.


Iulian

În data de 8 august 2014, 09:34, Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org> a
scris:

> Laura Vasilescu <laura at linux.com> writes:
> > 2014-08-05 9:30 GMT+02:00 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:
> >> Ergo, propunerea mea este:
> >>
> >> * Crearea unui modificator (de orice fel) nu presupune alegerea unui
> >>   grup și atunci, în mod implicit, poate fi dat pe orice persoană a
> >>   oricărui grup.
> >>
> >> * O altă interfață permite adăugarea de constrângeri pe modificator și
> >>   să spună că doar anumite grupuri îl pot folosi. Și asta permite să fie
> >>   mai multe, nu unul singur; ca să avem flexibilitate.
> >
> > Sună bine propunerea din punctul meu de vedere.
> >
> > Legat de skill-uri, la un moment dat mai exista propunerea de a avea
> > diverse "puteri" specifice fiecărei rase/clase. Ar avea sens?
> > Oricum, în contextul acesta ar trebui făcută o evaluare a posibilului
> > impact. Astfel de skill-uri ar trebui să le dea capabilități diferite,
> > dar nu neapărat avantaje/dezavantaje.
>
> Din punctul meu de vedere ar trebui să avem suportul pentru
> skill-uri. Adică să poți adăuga din interfață un modificator de tipul
> "skill": îi dai un nume și spui ce atribute și în ce procent afectează
> și când va putea fi obținut (ce condiții sunt să fie obținut). Apoi din
> a doua interfață spui ce clasă îl poate aplica.
>
> Suportul pentru skill-uri ar ține astfel de engine. Ce se va întâmpla la
> jocul efectiv (World of USO) ține de decizia echipei de conținut care ar
> trebui să evalueze impactul unui skill sau altul.
>
> Răzvan
> _______________________________________________
> wouso-dev mailing list
> wouso-dev at lists.rosedu.org
> http://lists.rosedu.org/listinfo/wouso-dev
>



-- 
Iulian Radu
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.rosedu.org/pipermail/wouso-dev/attachments/20140808/053965f8/attachment.html>


More information about the wouso-dev mailing list