<div dir="ltr"><div><div><br></div>Aceste skill-uri pot fi folosite de orice jucator ce apartine acelei clase? Ar trebui sa afecteze o singura persoana sau pe mai multe?<br><br></div>Nu sunt 100% sigur daca va ganditi la acelasi tip de skill-uri la care ma gandesc eu si de aceea as avea urmatoarea propunere. Sa existe skill-uri, specifice fiecarei clase/rase (CA, CB, CC), care sa afecteze toti membrii altei clase. <br>
<br>Acestea pot fi obtinute in urma unui efort al intregii clase si anume o combinatie intre castigarea unui anumit numar de challenge-uri, cumpararea/folosirea unui anumit numar de spell-uri etc. In general, conditii ce necesita efortul a cat mai multi jucatori ai unei rase (war effort, teamwork). <br>
<div><div><div><div><div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra">In urma indeplinirii conditiilor, acestea se vor aplica automat sau vor putea fi aplicate de un membru al clasei (cel cu mai multe puncte/cel ce a contribuit cel mai mult/ales in urma unui vot) asupra alteia, la alegere.<br>
<br></div><div class="gmail_extra"><br></div><div class="gmail_extra">Iulian<br></div><div class="gmail_extra"><br><div class="gmail_quote">În data de 8 august 2014, 09:34, Razvan Deaconescu <span dir="ltr"><<a href="mailto:razvan@rosedu.org" target="_blank">razvan@rosedu.org</a>></span> a scris:<br>
<blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex"><div class="">Laura Vasilescu <<a href="mailto:laura@linux.com">laura@linux.com</a>> writes:<br>
> 2014-08-05 9:30 GMT+02:00 Razvan Deaconescu <<a href="mailto:razvan@rosedu.org">razvan@rosedu.org</a>>:<br>
>> Ergo, propunerea mea este:<br>
>><br>
>> * Crearea unui modificator (de orice fel) nu presupune alegerea unui<br>
>>   grup și atunci, în mod implicit, poate fi dat pe orice persoană a<br>
>>   oricărui grup.<br>
>><br>
>> * O altă interfață permite adăugarea de constrângeri pe modificator și<br>
>>   să spună că doar anumite grupuri îl pot folosi. Și asta permite să fie<br>
>>   mai multe, nu unul singur; ca să avem flexibilitate.<br>
><br>
> Sună bine propunerea din punctul meu de vedere.<br>
><br>
> Legat de skill-uri, la un moment dat mai exista propunerea de a avea<br>
> diverse "puteri" specifice fiecărei rase/clase. Ar avea sens?<br>
> Oricum, în contextul acesta ar trebui făcută o evaluare a posibilului<br>
</div>> impact. Astfel de skill-uri ar trebui să le dea capabilități diferite,<br>
> dar nu neapărat avantaje/dezavantaje.<br>
<br>
Din punctul meu de vedere ar trebui să avem suportul pentru<br>
skill-uri. Adică să poți adăuga din interfață un modificator de tipul<br>
"skill": îi dai un nume și spui ce atribute și în ce procent afectează<br>
și când va putea fi obținut (ce condiții sunt să fie obținut). Apoi din<br>
a doua interfață spui ce clasă îl poate aplica.<br>
<br>
Suportul pentru skill-uri ar ține astfel de engine. Ce se va întâmpla la<br>
jocul efectiv (World of USO) ține de decizia echipei de conținut care ar<br>
trebui să evalueze impactul unui skill sau altul.<br>
<br>
Răzvan<br>
<div class="HOEnZb"><div class="h5">_______________________________________________<br>
wouso-dev mailing list<br>
<a href="mailto:wouso-dev@lists.rosedu.org">wouso-dev@lists.rosedu.org</a><br>
<a href="http://lists.rosedu.org/listinfo/wouso-dev" target="_blank">http://lists.rosedu.org/listinfo/wouso-dev</a></div></div></blockquote></div><br><br clear="all"><br>-- <br><div dir="ltr">Iulian Radu<br></div>
</div></div></div></div></div></div></div>