[wouso-dev] Întrebare development WoUSO - Randuri în baza de date predefinite

Vicentiu Ciorbaru cvicentiu at gmail.com
Fri Sep 28 17:39:28 EEST 2012

Salut,

Am fost destul de ocupat săptămâna trecută și nu am prea avut timp de
development. Totuși, m-am apucat acum de treaba cu securitatea și am ajuns
la următoarea dilemă. Aș vrea să introduc posibilitatea să fie activate /
dezactivate anumite reguli de penalizare. Aceste reguli sunt verificate
asemănător cu achievementurile, cu o condiție suplimentară, doar dacă
acestea au fost aprobate de către admin.

Soluția mea pentru acest feature e următorul: Un tabel în baza de date cu
reguli predefinite, al cărui singur cămp editabil să fie Activat/Dezactivat
(Boolean). Pentru a popula astfel baza de date m-am gândit la un fixture în
django. Nu știu însă dacă asta este cea mai bună abordare.

Ca să fie treaba mai clară, codul ar arăta cam așa:

Clasa de securitate master, funcția de manager primește un semnal:
Funcția verifică:
1. Este condiția de penalizare activă? (SecurityRules.get(rule).isActive()
== True)
2. Se aplică condiția de penalizare analizând istoria (alte challenge-uri,
qotd, spells etc.)?
3. Penalizează jucătorul cu puncte penalizare.

Eu vreau să populez tabelul SecurityRules la setup-ul jocului. E un fixture
the right way to go?