Salut,<br><br>Am fost destul de ocupat săptămâna trecută și nu am prea avut timp de development. Totuși, m-am apucat acum de treaba cu securitatea și am ajuns la următoarea dilemă. Aș vrea să introduc posibilitatea să fie activate / dezactivate anumite reguli de penalizare. Aceste reguli sunt verificate asemănător cu achievementurile, cu o condiție suplimentară, doar dacă acestea au fost aprobate de către admin.<br>
<br>Soluția mea pentru acest feature e următorul: Un tabel în baza de date cu reguli predefinite, al cărui singur cămp editabil să fie Activat/Dezactivat (Boolean). Pentru a popula astfel baza de date m-am gândit la un fixture în django. Nu știu însă dacă asta este cea mai bună abordare.<br>
<br>Ca să fie treaba mai clară, codul ar arăta cam așa:<br><br>Clasa de securitate master, funcția de manager primește un semnal:<br>Funcția verifică:<div>1. Este condiția de penalizare activă? (SecurityRules.get(rule).isActive() == True)<br>
2. Se aplică condiția de penalizare analizând istoria (alte challenge-uri, qotd, spells etc.)?<br>3. Penalizează jucătorul cu puncte penalizare.<br></div><div><br></div><div>Eu vreau să populez tabelul SecurityRules la setup-ul jocului. E un fixture the right way to go?</div>