[wouso-dev] Întrebare development WoUSO - Randuri în baza de date predefinite

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat Sep 29 17:05:55 EEST 2012

2012/9/28 Vicentiu Ciorbaru <cvicentiu at gmail.com>:
> Salut,
>
> Am fost destul de ocupat săptămâna trecută și nu am prea avut timp de
> development. Totuși, m-am apucat acum de treaba cu securitatea și am ajuns
> la următoarea dilemă. Aș vrea să introduc posibilitatea să fie activate /
> dezactivate anumite reguli de penalizare. Aceste reguli sunt verificate
> asemănător cu achievementurile, cu o condiție suplimentară, doar dacă
> acestea au fost aprobate de către admin.
>
> Soluția mea pentru acest feature e următorul: Un tabel în baza de date cu
> [...]

Salut,

Da, go fixtures!. Similar există un fixture pentru dezactivarea
jocurilor din cpanel. Acolo vorbim de obiecte de tipul
core.config.Setting, cu o convenție că sunt prefixate cu disable.

Cred că putem folosi similar Setting sau BoolSetting și pentru
activarea/dezactivarea regulilor. Vrei te rog să investighezi această
posibilitate?