[wouso-dev] Arhiva chat-global

Iulian Stana julian.stana at gmail.com
Mon Sep 10 03:19:16 EEST 2012

Pare foarte interesant acest datepicker si cred ca aceasta va fi
modalitatea prin care voi alege ziua.

Ar fi ceva sa existe si acel hour picker poate un slider(l-am vazut
tot pe pagina care mi-ai dat-o).

Also nice to have (nu stiu daca s-a mai discutat):
> - Sa poți face search ce a vorbit un user (cu ceva context eventual).
>
> Pot rezulta si ceva vrăji de aici:
> Să înlocuiesti anumite cuvinte căutate in arhivă cu altele dacă o
> vrajă are efect (eventual ceva vrajă cu efect mai lung).

Momentan nu exista o modalitate ok prin care sa vezi ce ai vb cu un
alt user, in trecut.
Convorbirile dintre jucatori sunt private si eu zic sa nu existe
posibilitatea
ca un jucator sa vada ce au vorbit ceilati.(daca am inteles eu bine)

Iulian