[wouso-dev] Arhiva chat-global

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Mon Sep 10 01:42:20 EEST 2012

2012/9/9 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:

> Momentan eu am zis ca ar fi bine sa existe un select bar cu toate
> datele de la inceputul scolii pana in prezent, iar prin selectarea zilei
> dorite sa primeste intr-un text area conversatia.
>
> Alte propuneri?

Why not a datepicker [0]. Are un mic dezavantaj dacă sunt conversații
just about midnight sau dacă se va vorbi extrem de mult pe chat. (Dacă
încarci 1 zi de conversatie s-ar putea să fie mai mult context decât
ți-ai dori). Poți încerca cu un date picker si un hour picker care se
completeaza default or smth.

Also nice to have (nu stiu daca s-a mai discutat):
- Sa poți face search ce a vorbit un user (cu ceva context eventual).

Pot rezulta si ceva vrăji de aici:
Să înlocuiesti anumite cuvinte căutate in arhivă cu altele dacă o
vrajă are efect (eventual ceva vrajă cu efect mai lung).

[0] http://jqueryui.com/demos/datepicker/

Best,
Vlad.