[wouso-dev] Arhiva chat-global

Vlad Voicu vladvoic at gmail.com
Mon Sep 10 11:37:48 EEST 2012

2012/9/10 Iulian Stana <julian.stana at gmail.com>:
> Pare foarte interesant acest datepicker si cred ca aceasta va fi
> modalitatea prin care voi alege ziua.
>
> Ar fi ceva sa existe si acel hour picker poate un slider(l-am vazut
> tot pe pagina care mi-ai dat-o).

> Momentan nu exista o modalitate ok prin care sa vezi ce ai vb cu un
> alt user, in trecut.
> Convorbirile dintre jucatori sunt private si eu zic sa nu existe
> posibilitatea
> ca un jucator sa vada ce au vorbit ceilati.(daca am inteles eu bine)

Îmi imaginez că nu se dorește vizualizarea discuțiilor private, dar
chatul global nu e privat, sau e? Dacă e privat, chat global este un
nume nefericit ales. Eu aș vrea să pot vedea ce a vorbit un user, pe
chat-ul global.

Ar trebui totuși să existe o posibilitate să poți vedea discuțiile
tale private din trecut. (O să mă uit și pe cod, halal, să văd cum
s-ar putea implementa dacă zici că momentan nu e posibil).

Spor,
Vlad.